Przed Zameldowaniem
- Po potwierdzeniu rezerwacji Gość otrzymuje drogą e-mailową informacji dotyczących rozwiązań anty COVID19,
- Przed wejściem do hotelu prosimy o zasłonięcie ust i nosa oraz o zdezynfekowanie rąk w recepcji hotelu.
- Hotel Zastrzega sobie prawo do pomiaru temperatury,
- W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby tj. temperatura pow. 38 st. C, uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, zameldowanie w hotelu nie będzie możliwe.
-
Osoba z opisanymi wyżej objawami, zostanie poproszona o jak najszybsze zgłoszenie się do najbliższego oddziału zakaźnego we własnym zakresie, w celu konsultacji lekarskich oraz skontaktowanie się z odpowiednimi służbami pod numerami tel. 999, 112 lub 56 697 49 74,
Wojewódzki Szpital Obserwacyjno – Zakaźny
Zygmunta Krasińskiego 4/4a, 87-100 Toruń
Telefon: 56 679 31 00
W hotelu
- Podczas meldowania przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości (ewentualnie rodzina z jednego pokoju).
- W całym hotelu (za wyjątkiem pokoju) Gości obowiązuje zachowanie odległości 2 m pomiędzy sobą.
- Goście przebywający w przestrzeni wspólnej na terenie hotelu są zobowiązani do noszenia maseczek. Maseczki można zakupić w recepcji hotelu,
- Windą mogą jechać w jednym momencie wyłącznie osoby z jednego pokoju.
- Prosimy o dokonywanie wszelkich płatności kartą bądź telefonem komórkowym.
- Na terenie hotelu znajdują się ogólnodostępne punkty dezynfekcji rąk, dodatkowo rękawiczki jednorazowe można zakupić w recepcji hotelu,
- W przestrzeniach wspólnych będą dezynfekowane powierzchnie wspólne (m.in. poręcze, włączniki światła, uchwyty, klamki)
- Wszystkie przestrzenie wspólne są systematycznie wietrzone
- Wstęp do hotelu mają tylko osoby posiadające rezerwacje.
- Personel będzie obsługiwał Gości w maseczkach lub przyłbicach,
Pokój oraz jego sprzątanie
- Sprzątanie pokoi odbywa się każdorazowo po wyjeździe Gości z hotelu.
- Podczas dłuższych pobytów pokoje są sprzątane co drugi dzień, podczas nieobecności Gości w pokoju. Na życzenie Gości pokój nie będzie sprzątany.
- Przy sprzątaniu pokoi nie będą uporządkowywane osobiste rzeczy Gości, nie będą też słane łóżka.
- Obowiązuje zakaz korzystania z suszarek nadmuchowych
- Po każdym pobycie Gości pokój jest dezynfekowany oraz wietrzony.
Restauracja
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji.
- Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracji hotelowej. Nie wszystkie stoliki są̨ dostępne, zgodnie z ograniczeniami określonymi w rozporządzeniu MR.
- Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, porcelany, tac, karty menu, itp., wymiana obrusów, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.
- Stosowanie przez pracowników restauracji maseczek oraz rękawiczek.
- Przyjmowanie rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości.
- Zachęcamy do korzystanie z usługi roomservice,
- Zabronione jest zamawianie i przynoszenie jedzenia z zewnętrznych punktów gastronomicznych.
Masaże/Sauna
- Regularna dezynfekcja sprzętów oraz kosmetyków przez personel hotelu.
- Prosimy o dezynfekcję dłoni przed wejściem na masaż,
- Nie przyjmowani są goście na zabiegi, którzy są zaziębieni, z kaszlem, termometry są dostępne w recepcji hotelu.
- W razie potrzeby wykonywane jest mierzenie temperatury przed zabiegiem w celu wyeliminowania osób z objawami infekcji. W przypadku infekcji Gościa zabieg nie jest wykonywany na jego koszt.
- Zapisy na zabiegi hotel przejmuje - mailowo bądź telefonicznie w celu unikania zgromadzeń przed recepcją.